Politica de confidențialitate

Politica de Confidențialitate și protecție a datelor cu caracter personal

 

Ultima actualizare la data de 25.08.2023

  1. Informații generale

Apreciem interesul dumneavoastră manifestat fata de unitatea noastră de cazare. Confidențialitatea și protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă una dintre preocupările principale ale SC ECO TRUST SRL, cu sediul pe str. Divizia 9 Cavaleriei nr. 68, Jud. Timiș, România, în calitate de operator de date (denumită în continuare ApartHotel IOSEFIN RESIDENCE Timișoara).

Este important pentru noi sa fiti pe deplin informati cu privire la datele personale pe care le colectam atunci cand utilizati ofertele si serviciile noastre online si sunteti familiarizati cu modul in care le folosim.

Te rugăm să consulți această secțiune în mod regulat, deoarece politica poate suporta modificări sau actualizări.

Continuând navigarea pe prezentul website, completând datele din formularele  existente pe acesta sau trimițându-ne orice fel de date personale, pe orice căi, vă dați acordul expres si neechivoc asupra tuturor prevederilor din prezentul document.

 

Terminologie folosită

“Site” – prezentul website (inclusiv sub-site-urile, textul, imaginile, fișierele video, software-ul, produsele, serviciile, instrumentele și informațiile conținute sau prezentate pe site, denumite în continuare în mod colectiv „Site-ul”), gestionat de ECO TRUST SRL 

„Operator” – ECO TRUST SRL

„Vizitator” – persoane care accesează și navighează pe Site, fără a utiliza serviciile oferite

„Utilizator/Client” -persoane care vizitează Site-ul, dar care utilizează și formularele de contact, trimițând informații/întrebări/cerințe către operatorul site-ului

„Parteneri” -societăți comerciale care își desfășoară activitatea în colaborare cu operatorul

„Conținut” – orice material text, grafic, imagini, sunete, produs software, audio, video, informații sau alte materiale prezentate în Site și supuse legilor privitoare la drepturile de proprietate intelectuală.

 

  • DATELE PERSONALE PE CARE LE COLECTAM

Datele cu caracter personal furnizate cu consimtamântul dvs. sunt si vor fi colectate si prelucrate de noi exclusiv în scopurile pe care le vom prezenta în cele ce urmeaza.

Categoriile de date personale pe care le colectam sunt:

  1. a)    numele si prenumele
  2. b)    adresa de domiciliu
  3. c)     serie si numar act de identitate
  4. d)    cod numeric personal
  5. e)    adresa de e-mail
  6. f)      numarul de telefon
  7. g)  informatii referitoare la rezervarea dumneavoastra: data de sosire si intrare, durata sejurului dumneavoastra, cerinte speciale
  8. h)    recenzii si opinii referitoare la serviciile prestate în cadrul unitatii noastre de cazare. Atunci când postați comentarii, recenzii  sau întrebari pe platformele de socializare, se reține numele dvs. și orice date furnizați în acel comentariu/mesaj în scopul notificarii ulterioare cu privire la serviciile, produsele sau evenimentele organizate de noi.
  9. i)      pozele realizate în cadrul unitatii noastre de cazare cu ocazia anumitor evenimente
  10. j)      orice alte tipuri de informatii pe care alegeti sa ni le furnizati
  11. k)    campanii promoționale cu premii sau reduceri

Puteti alege oricând ce date personale doriti sa ne furnizati. Insa, necomunicarea anumitor informatii personale, in cazul in care temeiul solicitarii noastre este respectarea unei obligatii legale, obligatii contractuale sau obligatii necesare pentru incheierea unui contract,  determina incapacitatea noastra de a va procesa rezervarea. De exemplu, daca refuzati sa ne comunicati numele dumneavoastra, datele de identificare, durata sejurului, numar de telefon, adresa de e-mail nu vom putea procesa rezervarea dumneavoastra.

Datele colectate pot fi prelucrate în scopuri de interes legitm pentru a crea statistici care sa ne permita sa dezvoltam noi produse, sa aducem anumite ajustari, sa luam decizii de business mai bune sau sa îndeplinim asteptarile clientilor sau potentialilor clienti la standarde cât mai înalte.

De asemenea, camerele de supraveghere si alte masuri de securitate aflate pe proprietatea noastra pot capta sau înregistra imagini ale oaspetilor în locuri publice (cum ar fi intrările in unitatea de cazare, holuri etc), precum si datele dvs. de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere).

Simpla accesare a site-ului nostru nu va conduce la colectarea datelor dvs. personale cu exceptia cazului în care dvs. introduceti de bunavoie anumite date (de exemplu rezervari online).

 

Dacă sunteți client al Site-ului, operatorul va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi nume şi prenume, telefon, adresa de e-mail, adresa de facturare, adresa de livrare, date referitoare la modul în care utilizați Site-ul, de exemplu comportamentul/ preferinţele/ obişnuințele dumneavoastră în cadrul site-ului, precum și orice alte categorii de date pe care le furnizați în mod direct în contextul creării contului de utilizator, în contextul plasării unei comenzi prin intermediul site-ului sau în orice alt mod care rezultă din utilizarea Site-ului.

Dacă pentru a vă crea cont de utilizator pe Site, utilizați contul dumneavoastră de Facebook sau Google, operatorul va prelucra următoarele date publice de profil afişate de aplicaţiile respective: nume utilizator, adresa de e-mail.

În cazul în care alegeți să vă creați cont de utilizator doar înainte de a finaliza comanda unui produs disponibil pe Site, se va solicita adresa dumneavoastră de e-mail în baza căreia va fi creat automat un cont. În cazul în care nu finalizați comanda, adresa de e-mail și celelalte date furnizate nu vor fi stocate de operator, iar contul creat va fi șters automat.

Dacă sunteți vizitator al Site-ului, operatorul va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizați în mod direct în contextul utilizării Site-ului, cum ar fi datele pe care le furnizați în cadrul secțiunii de contact / întrebări / reclamații, în măsura în care ne contactați în acest fel.

 

Daca sunteti oaspetele nostru, prelucram datele dvs personale pentru a va rezerva un loc in cadrul unitatii noastre de cazare.

Potrivit normelor cu privire la accesul, evidenta si protectia turistilor in structuri de primire turistica, administratorii acestora sunt obligati sa asigure inscrierea tuturor turistilor in evidentele operative, la sosirea acestora, si completarea formularului Fisa de anuntare a sosirii si plecarii. Datele inscrise in fisa de anuntare a sosirii si plecarii se refera la nume, prenume, data nasterii, serie si nr. carte de identitate, locul nasterii, domiciliul, cetatenia, scopul calatoriei si perioada sederii in structura de cazare. Prelucram datele dvs. personale pentru înregistrarea/cazarea în cadrul unitatii noastre de cazare. In momentul cazarii, conform prevederilor legale în vigoare sunteti obligat la completarea fisei de anuntare a sosirii si plecarii.

Prelucram datele dvs. personale cu privire la feedback/ recenzii pentru a ne asigura ca ati avut o experienta placuta în unitatea noastra de cazare. Temeiul il constituie interesul nostru legitim de a îmbunatati constant serviciile pe care le oferim si de a oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clientilor nostri.

Alte comunicari, prin e-mail, posta, telefon sau SMS vor fi facute pentru un motiv specific precum: pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra, daca nu ati finalizat o rezervare online sau o cerere de oferta, pentru a va informa despre modalitatea în care au fost solutionate plângerile si/sau incidentele aparute pe perioada sederii dvs. Temeiul nostru il constituie interesul nostru legitim de a oferi servicii la cele mai înalte standarde prin solutionarea eventualelor cereri/plângeri si pentru a va asigura de întreaga noastra disponibilitate.

Pentru a asigura constant evolutia calitativa a serviciilor noastre, avem grija sa analizam fiecare plângere/sugestie din partea dvs., astfel ca întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele, gradul de repetitivitate si pentru a gasi cele mai bune solutii pentru remedierea acestora. Ne bazam pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor dvs.

 

  • COLECTAREA DATELOR PERSONALE DE LA TERTI

Pentru a va oferi servicii de înalta calitate, este posibil sa colectam informatii despre dvs. de la partenerii nostri de afaceri si alte terte parti, dupa cum este prezentat în detaliu mai jos:

  1. a) Parteneri de afaceri: cum ar fi agentiile de turism
  2. b) site-uri sau aplicatii turistice

Va asiguram ca datele dvs. colectate de la terti vor fi prelucrate în aceleasi conditii ca si cum ar fi fost colectate direct de la dvs. De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre. In momentul în care va vom contacta pentru prima data, va vom aduce la cunostinta, în primul rând, sursa din care am obtinut datele dvs. personale.

 

  • FURNIZAREA DE CATRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE

In cazul in care ne puneti la dispozitie datele personale ale altor persoane fizice, va rugam sa obtineti acordul lor înainte de a ne furniza datele lor personale si sa le comunicati modalitatea în care acestea urmeaza a fi prelucrate, asa cum este descris în aceasta politica de confidentialitate.

 

  • FURNIZAREA DATELOR CATRE TERȚI

Datele dumneavoastră sunt stocate pe servere din România și vor fi utilizate numai in România și pe teritoriul Uniunii Europene. În cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal include transferul în afara Uniunii Europene (UE), transferul se va baza pe clauze contractuale standard aprobate în UE, asigurând astfel un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal, conform celor impuse de legile aplicabile privind protecția datelor.

Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, SC ECO TRUST SRL poate dezvălui datele dumneavoastră către parteneri, către terțe persoane sau entități care sprijină societatea în desfășurarea activității prin intermediul Site-ului (de exemplu firme de curierat, prestatori servicii contabilitate sau audit, furnizori de servicii IT), ori către autoritățile publice centrale/locale, în următoarele cazuri exemplificativ enumerate:

 

  • pentru administrarea Site-ului;
  • pentru prestarea serviciilor contractate prin intermediul site-ului;
  • în situațiile în care această comunicare ar fi necesară pentru atribuirea de premii sau alte facilități persoanelor vizate, obținute ca urmare a participării lor la diverse campanii promoționale organizate de către SC ECO TRUST SRL prin intermediul Site-ului;
  • pentru menținerea, personalizarea și îmbunătățirea Site-ului și a serviciilor derulate prin intermediul lui;
  • pentru efectuarea analizei datelor, testarea și cercetarea, monitorizarea tendințelor de utilizare și activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranță și autentificarea utilizatorilor;
  • pentru transmiterea de comunicări comerciale de marketing, în condițiile și limitele prevăzute de lege;
  • atunci când dezvăluirea datelor cu caracter personal este prevăzută de lege etc.

 

  • PERIOADA DE STOCARE A DATELOR PERSONALE

Datele dvs. personale sunt pastrate pe toata perioada realizarii scopurilor detaliate în prezenta politica, daca o perioada mai lunga de timp de pastrare nu este necesara sau permisa de legea aplicabila (spre exemplu înregistrarile camerelor de supraveghere nu vor fi pastrate mai mult de 20 zile).

Revizuim constant necesitatea pastrarii datelor dvs. personale, iar în masura în care prelucrarea nu mai este necesara si nu exista obligativitatea impusa de lege de a pastra datele, vom distruge informatiile dvs. personale cât mai curând posibil si într-un mod în care sa nu mai poata fi recuperate sau reconstituite.

Daca informatiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, iar daca acestea sunt salvate pe suporturi electronice, vor fi sterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul ca informatiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

 

  • DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ ȘI MODUL DE EXERCITARE AL ACESTORA

Conform prevederilor legale aplicabile, beneficiaţi de dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ştergerea datelor, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziţie şi procesul decizional individual automatizat.

 

Pentru exercitarea drepturilor dvs. vă rugăm să contactați direct, responsabilul cu protecția datelor din cadrul societății la adresa: protectiadatelor@metaltim.ro în scris, la sediul operatorului sau, printr-o plângere la ANSPDCP.

 

Prelucrările de date speciale sau întemeiate pe consimțământ

Atunci când prelucrarea se bazează pe articolul 6 alineatul (1) litera (a) ”persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice” sau pe articolul 9 alineatul (2) litera (a) ”persoana vizată și-a dat consimțământul explicit pentru prelucrarea acestor date cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice, cu excepția cazului în care dreptul Uniunii sau dreptul intern prevede ca interdicția prevăzută la alineatul (1) să nu poată fi ridicată prin consimțământul persoanei vizate” din GDPR, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. Astfel, puteți modifica sau elimina consimțământul în orice moment, și vom acționa imediat în consecință, cu excepția cazului în care există un motiv legal sau un interes legitim pentru a nu face acest lucru.

 

  • ACTE NORMATIVE INCIDENTE
  • Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protecţiei persoanelor, cu modificările si completările ulterioare;
  • Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, resedinţa si actele de identitate ale cetăţenilor români, aprobată prin Legea nr. 290/2005, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului nr. 295/10.03.2021, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate  ale cetăţenilor români, precum şi pentru stabilirea formei şi conţinutului actelor de identitate,  ale dovezii de reşedinţă şi ale cărţii de imobil;
  • Legea 227/2015 privind CODUL FISCAL,art.319 alin.(20);
  • ORDINUL MFP 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
  • HG nr.237/2001 pentru aprobarea normelor cu privire la accesul,evidenta si protectia turistilor in structuri de primire turistice;
  • Legea nr. 506/17.11.2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicațiilor electronice
  • Regulamentul UE nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (“RGPD”)
  • LEGE nr. 190/18.07.2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

 

Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate și pentru a vă exercita drepturile menționate mai sus, vă rugăm să vă adresați la adresa de email: office@iosefinresidence.ro.


Această pagină de internet folosește fișiere de tip cookie. Pentru mai multe informații cu privire la modul în care se folosesc aceste fișiere, vă rugăm să accesați următorul link: Politica de cookie

 

 

 

 

Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin mijloace de supraveghere video

Destinatari:

  • orice persoana prezenta in incinta Hotelului ApartHotel IOSEFIN RESIDENCE 
  • clienți ai HOTELULUI 

 

Stimată doamnă / Stimate domn,

ECO TRUST SRL (denumita in continuare „ECO TRUST”), persoana juridică română, cu sediul social în municipiul Timișoara, str. Divizia 9 Cavalerie nr. 68, judetul Timiș, înregistrată în Registrul Comerţului sub nr. J35/2069/1991, cod unic de înregistrare RO 2806215, atribut fiscal „RO,” 

In conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (“RGPD”), va aducem la cunostinta prezenta Nota de informare (denumita in continuare „Nota de Informare”), pentru a va oferi o imagine de ansamblu asupra practicilor noastre cu privire la colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea datelor cu caracter personal prelucrate prin intermediul sistemelor de supraveghere video (“CCTV”) in incinta cladirii ApartHotel IOSEFIN RESIDENCE.

Dacă aveți orice întrebare privind modalitatea în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, puteți consulta Politica noastră de confidențialitate si protecție a datelor cu caracter personal pe site, sau ne puteți contacta la adresa de e-mail protectiadatelor@metaltim.ro

Scopul prelucrării datelor cu caracter personal

Urmare a prezenței dumneavoastră în cadrul uneia dintre locațiile ECO TRUST SRL și având în vedere faptul că incintele noastre sunt permanent supravegheate, atât prin personal de securitate, cât și prin sisteme video de monitorizare, datele dumneavoastră cu caracter personal (de exemplu, imaginea și datele de identificare, precum numarul de inmatriculare auto) sunt prelucrate în vederea asigurării securității și integrității locațiilor în care ne desfășurăm activitatea.

De asemenea, datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate în vederea respectării unor cerințe legale privind securitatea și liniștea publică.

Prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în aceste scopuri are loc:

  • în vederea satisfacerii unor interese legitime, precum asigurarea securității locațiilor în care ne desfășurăm activitatea și protejarea activelor noastre, ale clienților și furnizorilor noștri;
  • în vederea asigurării respectării oricărei reguli, legi și reglementări aplicabile activității noastre, inclusiv colaborarea cu autoritățile publice.

Prelucrarea Datelor dumneavoastra cu caracter personal are loc in momentul in care intrati in cladire sau patrundeti in aria de vizualizare a camerelor instalate in interiorul cladirii. Amplasarea camerelor a fost atent revizuita pentru a asigura limitarea pe cat posibil a monitorizarii zonelor care nu prezinta interes pentru scopul urmarit. Nu sunt monitorizate zonele in care exista un nivel ridicat al asteptarilor privind viata privata, precum toaletele si alte locatii similare.

Mai mult, urmare a calității dumneavoastră de client al ECO TRUST SRL, datele dumneavoastră cu caracter personal (de exemplu, numele şi prenumele, adresa de domiciliu, adresa de e-mail, număr de telefon) sunt prelucrate în vederea furnizării serviciilor solicitate de dumneavoastră, şi a conformării de către societatea noastra cu normele, reglementările legale, codurile de conduită sau ghidurile aplicabile sau în vederea aplicării legii și cooperării cu autoritățile competente (inclusiv, dar fără a ne limita la, autoritățile fiscale și judiciare).

Ca regulă, ECO TRUST SRL obţine aceste date cu caracter personal direct de la dumneavoastră.

Subliniem faptul ca sistemul video al Societatii nu are ca scop captarea (de exemplu, prin focalizare sau orientare selectiva) sau prelucrarea imaginilor (de exemplu, creare de profiluri) care dezvaluie categorii speciale de date cu caracter personal.

Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt divulgate altor terțe părți

Pentru a facilita desfășurarea activităților în legătură cu scopurile prelucrării detaliate anterior, comunicăm aceste date către partenerii noștri contractuali (de exemplu, furnizorii de servicii de securitate), auditorii sau consultanții noștri, către autorități și instituții publice (de exemplu cele competente în materia asigurării ordinii și liniștii publice şi cele fiscale).

Nu vom transfera datele dumneavoastră cu caracter personal în afara Spațiului Economic European.

Perioada de păstrare

Datele cu caracter personal prelucrate in scopul mentionat in prezenta vor fi pastrate doar cat este necesar si proportional cu scopul pentru care se prelucreaza. Astfel, imaginile captate prin sistemul de monitorizare video sunt stocate pentru o perioada de 20 de zile de la data colectarii, cu exceptia situatiilor expres reglementate de lege sau a cazurilor temeinic justificate.

 La expirarea perioadei de stocare, datele se sterg prin procedura automata in ordinea in care au fost inregistrate. In cazul producerii unui incident de securitate, precum si in cazuri temeinic justificate, durata de pastrare a datelor stocate relevante poate depasi termenul stabilit in functie de timpul necesar investigarii suplimentare a incidentului de securitate, aceste cazuri fiind documentate detaliat.

Securitatea datelor cu caracter personal

Societatea depune toate eforturile rezonabile pentru a vă proteja datele cu caracter personal aflate în posesia sau sub controlul nostru prin stabilirea unor măsuri rezonabile de securitate în vederea prevenirii, accesării, colectării, utilizării, divulgării, copierii, modificării sau ștergerii neautorizate, precum și a altor riscuri similare.

Drepturile dumneavoastră privind datele cu caracter personal

Cu excepția cazului în care legea prevede altfel, aveți următoarele drepturi:

  • dreptul de acces, respectiv dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, precum și accesul la acestea și furnizarea de informații despre modul de prelucrare;
  • dreptul la rectificare care se referă la corectarea fără întârzieri nejustificate, datelor cu caracter personal inexacte și/sau la completarea datelor incomplete;
  • dreptul la ștergere/dreptul de a fi uitat, adică dreptul de vă șterge fără întârzieri nejustificate datele cu caracter personal colectate, în cazul în care aceste date nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate și nu există alt temei juridic pentru prelucrare, datele au fost colectate ilegal sau datele trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
  • dreptul la restricționarea prelucrării, care se aplică în cazul în care
    1. dvs. contestați exactitatea datelor cu caracter personal,
    2.  prelucrarea este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal solicitând în schimb restricționarea prelucrării, 
    3. noi nu mai avem nevoie de datele dvs. cu caracter personal, dar dvs. le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, 
    4. v-ați opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă interesele noastre legitime în prelucrarea datelor cu caracter personal prevalează asupra drepturilor dvs.;
  • dreptul de a vă opune prelucrării, cu excepția cazului în care demonstrăm că avem motive legitime pentru a prelucra datelor dvs., motive care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dvs. sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
  • dreptul de portabilitate, respectiv dreptul dumneavoastră de a primi datele cu caracter personal, pe care ni le-ați furnizat în scopurile indicate în prezenta, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, precum și dreptul de a trimite aceste date unui alt operator;
  • dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Protecției Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP);
  • dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv profilarea, care produce efecte juridice asupra dvs. sau vă afectează în mod similar, cu excepția cazului în care o astfel de prelucrare este necesară pentru executarea contractului sau este permisă de lege.

Cu excepția dreptului de a formula o plângere la ANSPDCP, conform celor de mai sus, aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unei solicitări scrise:

  • prin poștă la adresa: Timișoara, str. Divizia 9 Cavalerie nr. 68, jud. Timiș – in atentia RESPONSABILULUI CU PROTECTIA DATELOR
  • prin email la adresa: office@iosefinresidence.ro.